Fördelar med Kontek HRM

SÄKER ADMINISTRATION
Systemet sköter beräkningen av tid och resor som skapar färdiga transaktioner till lönesystemet.

WEBBASERAT SYSTEM
Maximerad tillgänglighet för rapportering, uppföljning och attestering via webbläsare, mobil eller surfplatta. Du kommer snabbt åt viktig information såväl vid datorn som på resande fot utanför kontoret.

MOLNLÖSNING
Säker och smidig molnlösning där Kontek sköter det tekniska underhållet – du slipper tänka på systemuppdateringar, tekniska krav och säkerhetskopior. Läs mer här.

FLEXIBELT
Systemet anpassas efter företagets storlek och optimeras efter verksamhetens behov men även efter olika personalkategorier och dess varierande avtal.

ANVÄNDARVÄNLIGT
Hög tillgänglighet och tilltalande gränssnitt som skapar en lättarbetad miljö för både såväl anställd som chef. Kraftfull behörighetstyrning ner på fältnivå möjliggör att varje användare snabbt kommer åt relevant information för sin roll inom företaget eller koncernen.

UPPFÖLJNING
Anställd, avdelningschef eller ledningsgrupp kan med enkelhet nå statestik, rapporter och nyckeltal. Viktiga nyckeltal severas direkt på din personliga startsida. Läs om dashboard i Kontek HRM här.

INTEGRATIONSMÖJLIGETER
Goda möjligheter för integrationer med ex. affärssystem, BI-system och HR-system.

PROJEKTREDOVISNING
Ett smidigt verktyg för budgetering, planering, rapportering och uppföljning av timmar och kostnader med många möjligheter till anpassningar efter företagets behov. Läs mer här

FAKTURERING
Möjligheter att fakturera tid, tillägg och resekostnader för att därefter få ut ett färdigt fakturaunderlag till ert affärssystem.