Konteks kunder har sagt sitt - stort kundevent i november!

Medarbetarna på Kontek som jobbar med det livesända seminariet Kontek Update.

Specialistbolaget Kontek är känt för sitt engagemang för att effektivisera sina kunders lön- och HR-processer och som ett led i detta satsar man nu på det nya kundeventet Kontek Update. Evenemanget kommer äga rum i november och ge deltagarna en unik möjlighet till inspiration och fördjupad kunskap.

Kontek Update är ett digitalt seminarium som fokuserar på de senaste trenderna och insikterna inom lön, HR- och HRM-system. Det vänder sig till alla Konteks kunder som arbetar inom lön och personalhantering.

Kompetensutveckling med framtidsspaning

Kontek Update kommer genomföras under två halvdagar. Den första dagen, den 7 november, kommer att ägnas åt frågor som rör lön och lönesystemet Kontek Lön. Det blir bland annat genomgång av nyheter i lagar och regler, innovativa lönesystemsfunktioner, användbara tips och trix, och mycket mer. Deltagarna kommer att få insikter om hur de kan optimera sin användning av Kontek Lön och förenkla sina dagliga arbetsuppgifter.

Den andra dagen, den 9 november, kommer fokuset att skifta mot HR-frågor och HRM-systemet Kontek HRM. Denna dag kommer att innehålla presentationer om de senaste trenderna inom HR-området, och tips på hur du kan effektivisera dina HR-processer ytterligare i HRM-systemet Kontek HRM. Deltagarna kommer att få möjlighet att fördjupa sina kunskaper och dela erfarenheter med andra som arbetar med liknande utmaningar.

Marie Falk, en av projektledarna för Kontek Update, berättar;

- Utvärderingarna från ett av våra tidigare kundevent, Kontekdagen, visar att våra kunder önskar sig mer utbildning och input inom HR och HRM-systemet vilket vi lyssnat på. De som arbetar med HR och/eller lön är ofta ensamma med sina frågor på sina arbetsplatser. Kontek Update är en chans för dem att fördjupa sig i och dela dagen med andra som jobbar med samma saker - en fantastisk möjlighet för alla våra kunder att framtidssäkra både sin egen och företagets kompetens.

    Kontakt