Får du många lönefrågor från dina anställda?

Tid är pengar och om du har din lönehantering outsourcad till oss på Kontek har du redan valt att prioritera bekymmersfrihet och säkerhet. Med supporttjänsten Min Lön tar du denna bekymmersfrihet till ytterligare en nivå och låter dina anställda få snabb och professionell hjälp och svar på alla frågor rörande deras lön- tid- och reserapportering samtidigt som du kan fokusera på annat.

Tjänsten Min Lön innebär att vi avlastar dig eftersom dina anställda tar direktkontakt med Konteks lönespecialister via mobilapp, telefon, surfplatta eller dator när de har lönefrågor.

Min Lön är helt GDPR-säkrad och dina anställda loggar in via mobilt bank-id och kan ställa frågor till våra lönespecialister dygnet runt. Den anställdes historik sparas i appen vilket skapar en individuell kunskapsbank för varje enskild anställd.

Med supporttjänsten Min Lön får du ytterligare bekymmersfrihet och låter oss ta hand om det vi kan bäst – lönefrågor!

Läs mer om den nya supporttjänsten Min Lön 

Kontakt