Support

Vi vill dela med oss av vår expertis och vår erfarenhet på bästa möjliga sätt. Det handlar inte bara om att vara tillgängliga, utan också om att du som kund ska känna att vi tillsammans effektiviserar din lönehantering. Vi strävar alltid efter att vara lyhörda och engagerade när du hör av dig!

Är du redan kund och vill komma i kontakt med supporten rekommenderar vi att du loggar in på Mina Sidor där alla supportärenden och frågor hanteras. Klicka på Mina ärenden (högst upp till höger på sidan) för att skapa ett nytt ärende och ställa din fråga.

Du är också välkommen att ringa oss på tel: 0372-890 00.

Öppettider

Måndag

9.00-16.30
Tisdag - Torsdag 8.00-16.30
Fredag 8.00-16.00
Lunchstängt alla dagar 12.00-13.00
Dag före röd helgdag 8.00-12.00
Röda dagar och helgdagar stängt

Webbkontakt

Ladda ner Teamviewer från länken nedan om du vill ha fjärrhjälp:

Klicka här för att köra TeamViewer

Läs mer om TeamViewer 

Filuppladdning

På Kontek har vi ett ärendehanteringssystem för att säkerställa dialogen med våra kunder. Alla supportärenden inkl filöverföring hanteras via detta system som du kommer åt via Mina sidor. 

Vanligtvis sker all dialog som hör till ett specifikt ärende inkl filöverföring i själva ärendehanteringssystemet men i vissa fall kan ett supportärende kräva filuppladdning av omfattande datamängder - i dessa fall kan du bli uppmanad att nyttja nedan formulär för filuppladdning.

Observera att det krävs en uppmaning från vår sida för att du ska nyttja och skicka filer till oss via nedan formulär:

.