Vi hjälper dina anställda med lönefrågor!

Min Lön är en modern och användarvänlig webbaserad support till dina anställda. Tjänsten är utvecklad för att hjälpa dina anställda förstå sin lön-, tid- och reserapportering.

Vad är Min Lön? 

  • Min Lön är en webbaserad supporttjänst som innebär att vi på Kontek tar hand om det vi kan bäst - lönefrågor! 
  • Vi avlastar dig genom att styra alla frågor gällande lön-,  tid-, och reserapportering direkt till oss och våra lönespecialister. 
  • Dina anställda kommer enkelt i kontakt med oss via mobilappen, surfplattan, datorn eller telefonsamtal. 

Hur hjälper Min Lön dina medarbetare? 

  • Den anställde har möjlighet att ställa sina frågor via appen. Vi återkopplar inom 24 timmar eller till nästkommande arbetsdag om ärendet läggs på helgen.
  • Den anställde kan också ringa direkt till våra lönespecialister under kontorstid.  
  • All historik sparas i den enskilde anställdes app, vilket innebär att alla frågor och svar knyts samman på ett tydligt sätt och bygger en individuell kunskapsbank.
  • Tjänsten är helt GDPR-säkrad då inloggning sker via mobilt bank-id. 

Varför ska jag välja Min Lön? 

  • Vi avlastar dig som outsourcingkund och låter dina anställda ställa lönefrågor direkt till oss.
  • Du erbjuder dina anställda en modern, individuell support direkt i mobilen.
  • Du matchar ditt företags grafiska profil med eget typsnitt, färger och logotyp.